VC

Igår morse hade jag trubbel med att komma in på min bloggsida och igår kväll va jag för trött, så där av inget bloggande igår. Jag börjar med att tacka moster Betta för att hon hämtade mig efter jobbet igår och den goa maten hon bjöd på, dessutom fick jag med mig tre matlådor hem *kanoners*

Jag ringde vårdcentralen igår och fick en tid idag kl 10 på förmiddagen, så jag hade sovmorron fram tills kl 8 snacka om underbart de va :)  
Hoppas att dom kan göra något åt mina ögon så jag slipper ha ont i huvet oxå. En del som inte vet kan ju tycka att varför jag inte går till en optiker men de är inte därför utan jag har ont i mina ögon och dom svider som om jag har kletat med gullök. Så då blir de att jag tittar med jätte smala ögon och anstränger mig som bara den för jag sitter framför en dataskärm på jobbet helatiden, plus att jag har terminal glasögon..... Ja hur som helst jobbigt är de så nu får Dr snällt fixa så jag kan jobba.

På tal om jobba så jobbar älsklingen min kvällen, vilken tur han har ikväll för då orkar jag nog hålla mig vaken tills han e hemma och dessutom surra en stud oxå. Stackars Hassse jag brukar vara så slut på kvällarna så mellan tio och elva sover jag, igår hann han bara innanför dörren så somnade jag. Jag kämpade mig vaken för jag ville ha gonatt puss men ni ska veta att hade han inte kommit hem när han gjorde så hade jag inte orkat längre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0