Va jag är pigg och glad ..............

............hahahaha hur många av er trodde på de?!  Så trist att skriva att jag e trött även om jag e de jämt å ständigt. Ge e tur att jag har Hasse som pysslar och donar lite nu och då. Han har vikt undan tvätten samt strykit den, han e ju bara så duktig min älskling. Hoppas att jag e vaken när han kommer hem ikväll efter sitt jobb. Jag sitter nästan och sover just nu, måste göra nånting hela tiden annars så e de kört.
Jag hade tänkt blogga en snabbis på jobbet men de fanns inte tid till de, de va samtal heeeeela tiden. Vilket e bra för de e ju de jag får betalt för :)  Får se hur det är i morron då jag jobbar kvällen dock inte allt för sen men har ändå jobbtid tills kl 20. Jag får sova ända tills kl 9 i morronbitti *weho*   
Nä nu ska jag ringa Mia och höra hur hennes dag har varit. Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Marie

Tack för surrstunden ikväll gumman, i miss you, nu måste ja bli frisk fort å vi måste ses nåt.

Sköt om er ;) Ja å gubben din oxå...

Kramiz

2008-10-16 @ 22:48:18
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0