Testing testing....

Tänk va tiden går fort de har redan gått fem veckor sen jag började på min fem veckors utbildning via jobbet. Idag ska vi ha prov direkt på morron usch tycker inte om prov men de går nog bra, bara att ta de lugnt och tänka efter på hur frågan lyder *icke slarvläsa*
Hasse hämtar mig tolv idag sen bär de av hem och luncha tillsammmans och umgås lite, Hasse ska till sin kompis Marcus ikväll och själv har jag inte en aning om avd jag ska hita på, får se om jag kan hålla mig vaken för som de känns nu så kan jag somna sittandes.
Nån som vet av något uppigande????? Ja inte kaffe då för de tycker jag inte om utan något annat som funkar?????

Nä nu måste jag resa mig från stolen för mina ögon håller på att ckecka in *somna* bäst att kollar handväskan, vi kvinnor kan ju komma på en hel del saker vi kan ta med oss i den *skratt*

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Marie

Du har fått en nominering i min blogg =)

Kramiz

2008-10-04 @ 22:05:08
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se/
Postat av: Eva

Oj, har du börjat blogga igen? Va kul! :) Hade slutat läsa din blogg, efter att kollat lite då o då i några veckor utan att du hade uppdaterat den. Råkade titta in här av en slump o ser att du skrivit massor sen sist. :)

2008-10-04 @ 23:58:33
URL: http://cizzibellan.blogg.se/
Postat av: Marie

Gomorron gumman, hoppas du sovit gott och får en toppensöndag stoooor kram =)

Höres sen på tele =)

2008-10-05 @ 07:59:56
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0