Tandfen

Ja inatt kanske tandfen kommer på besök för Victor tappade en tand innan han gick å la sig, han e för rolig lillkillen mammas han la tanden under sängen för någon har sagt att han får 50 kroner då, hahaha ja inte den här tandfen iaf en tia räcker lagom tycker jag.
Inte undra på att jag gäspar på som aldrig förr klockan va ju tio i ett för ett dygn sedan i och med vintertid å allt så fick vi en timme extra idag och jag kan säga att de va då tur annars så har vi inte hunnit med oss alls idag, båda Hasse å jag är tidsoptimister, vi planerar in i minsta detalj men likt förbannat så räcker inte tiden till *ruskar på huvet*  jaja nån gång så ska vi lära oss av de hela fråga e bara när.
 Näpp nu ska jag borsta tänderna och krypa ner. Natti natti och sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0