Snart så.........

......är vi husägare till ett radhus :) :) :)           Hon accepterade vårat bud till slut!  Vi ska ringa henne ikväll för att bestämma närmare detaljer som när vi får flytta in osv. Känns bara såååå kul men oxå overkligt, fast de går väl till sig när vi har nyckeln i handen.

Jag hade en ledig dag igår, på min lediga dag så va jag med mormor och Bettan på birsta. Vi handlade lite på coop sen blev de en kaffe på McDonalds, ja inte för mig då jag tog en muffins och lite vatten. Senare på kvällen hade vi tvättstuga och vi fick besök av Keba, vi spelade lite buzz och surrade lite innan de va dax att krypa ner och sova.

Idag på jobbet har de gått upp å ner, vissa samtal har varit lätt och vissa va svår. Skönt att jag jobbar kort dag i morron och att Hasse gör de oxå. Vi får passa på att mysa lite kanske ta en promenad om de e finväder.

Nu är jag så ouppmärksam att jag kommer inte att skriva nå mer ikväll.  Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Eva

Grattis till huset! Vart blev det? Finns annonsen kvar på nätet? Blir ju nyfiken på hur de ser ut. :)

2008-10-09 @ 15:52:14
URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0