Sjukskriven.

På 50% blev jag men läkaren ville att jag skulle vara hemma två till tre dagar helt för att vila ögonen men jag sa nej de vill jag inte, men 50% gick jag med på för hur än det är så svider de satan och jag ser inte så bra heller.

Har pratat med go Jane i över en timme på mobilen de e hon värd :) Vi pratas inte vid allt för ofta nu för tiden av ågon anledning, de har bara inte blivit så men ändå när vi träffas och surrar så finns de inge stop på oss *skratt*

När jag kom hem idag så har min älskling gjort middag, diskat, bäddat sängen och plockat. De e så man blir alldeles rörd tusen tack min älskling, jag är så glad att du finns i mitt liv. Älskar dig jätte mycket!
Nu har jag tänt en massa ljus runt om i lgh och väntar på att min älskade ska komma hem från jobbet så vi kan mysa lite innan de e dax att sova.

Ska kolla hur de går på tradera för mig, har budat på lite saker där. Ha en fortsatt trevlig kväll.

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Jane

tack för pratstunden igår, det blir allt för sällan men det får vi ändra på. Det känns skönt att veta att du finns där, finns i mitt liv. Herregud du är ju en av mina äldsta kompisar (alltså, en av de jag känt längst, inte att du är gammal, thihi).

Kramar

2008-10-03 @ 14:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0