Prov igen

Hade inte en aning om att jag skulle göra prov idag, så när jag klev in här i morse så kände jag bara NEJ jag vill inte. Sist jag gjorde provet så klarade jag det inte och tragiskt nog inte nu heller, fast denna gång så va de på gränsen så nästa gång blir tredje gången gillt!
Jag har nyss haft rast och ätit en ost macka och att skölja ner blev de lite bubbelvatten, blir samma sak till lunch för jag va så trött igår att jag inte orkade fixa en lunch låda tills idag. Men jag är ju inte utan så jag klagar inte, en macka eller två e ju aldrig fel :)

Känner mig lite för finklädd idag, jag har kjol på mig och skjorta. Inte riktigt jag kanske men min älskling tyckte att jag va fin idag och de känns ju bra iaf :)  Kanske en vane sak att ha såna här kläder, jag har jämt mjukbyxor och stor tröja på mig. Man kanske ska ta och försöka klä sig lite bättre, samt i med linser och på med lite färg i ansiktet. Vilket jag oxå har idag, känner mig riktigt pigg ( fast trött ändå, hur nu de gick ihop )

Nä nu ska jag ta samtal, Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0