Pissdag :(

Vet inte vad de är men jag mår inte alls bra, ska man inte gläns och må hyfsat glad när man e gravid?!? Men jag känner mig bara ful, fet, grå och trist!!!
Känner att lite skallebank e på intågande oxå, samt pratat med chefen och min taem leader hur min "situation" är idags läget. Chefen va gullig och grattade mig och sa åt mig att lyssna på min kropp, jag va dessutom ärlig nog och talade om att jag inte mår bra alls. Han sa att de va bara att komma in till han om jag ville prata, tack för de snälla Lars.
Jag sitter just nu och surrar lite i luren med Mia och själ lite tid till att skriva av mig här. Fan är helt under isen idag, vill bara hem!

Ha de gott, bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0