Ny dag = Friska tag?

HA! de kunde jag drömma om Hasse e så go och väcker mig snällt men min dag är inte bra idag heller. Jag vill bara gå lägga mig och sova mer å mer å mer. Vill någon ge mig något så jag kan vakna å känna mig piggelin, de sägs att det ska gå över ganska snart men de känns hopplöst och inte nog med de så funderar jag på om jag har gravid depretion. Vill bara gömma mig i sängen och sova bort en par veckor vill inte alls klä på mig för att gå till jobbet eller nån annanstans. Alla kläder sitter fel, håret är livlöst, ansiktet är som ett albino russin, jag kan inte använda linserna pga mina ögon som oxå fortsätter att krånglar. Skulle kunna gråta en skvätt nu för jag tycker så synd om mig själv och synd om Hasse som får ta mycke skit pag mitt humör.
Nä nu ska jag ta och äta innan jag ska iväg på jobbet.

Jo TACK för alla kommentarer super glad jag blir, kul att Thomas hittade min sida å ja jag ska hälsa gänget. Kram alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0