Mys mys i soffan

Ja de ska vi strax ha. Jag. Hasse, Victor, Pontus, Alex och Tobias ska titta på tv och mysa med gotta å dricka sen kan jag tänka mig att de blir tv-spel för hela slanten för grabbarna.
Jo jag måste säga tusen tack goa Elin för choklad kaka å tidningen som jag fick igår av dig, du e för gullig du. Har precis tittat på Elin och Fredriks nya bil så Hasses tandvatten började rinna, tror min älskling e sugen på att byrta bil :)

Har oxå rensat garderoben min på kläder, tänk va skit man sparar för att jag tror att jag kommer att använda de nån gång igen, nä nu åkte skiten.  Va och tittade på vårat hus oxå så pojkarna skulle få se sina nya rum, dom tycker att de blir toppen att bo där. Nä nu ska jag sätta mig i soffan med de andra.

Kram på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0