Kvällen

Märks att det är måndags eftermiddag/kväll på hela familjen, vi är trött och slut allihop. Victor gick och la sig tvär sur de e ett tecken på att han är övertrött.
Idag har jag fått mer gjort än pöå hela helgen, jag diskade och plockade med rentvätt i morse, när jag kom hem så fixade jag middag samtidigt som jag och Victor snodde ihop en sockerkaka, sen tog jag och diskade upp allt oxå. Jag känner mig helt offside just nu, ska ställa klockan för de blir å kliva upp i morron igen. 
I morron är de tvättstuge dax usch nödvändigt ont, men så skönt när de e gjort. Känner att jag är så trött så jag vet inte vad jag ska blogga om, får nog räcka så för ikväll.

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0