Jävla hormoner......

Inte lätt när hormonerna lever rövare i kroppen. Dom får en att tjafsa om en simpel matlåta, herregud e de nått att orda om egentligen. Nä de e ju inte de, jag blir så trött på mig själv just nu. Låt karl stackarn vara, han ville ju bara vara snäll när han frågade varför jag inte skulle ha den. De va ju faktiskt super go mat i den, för er som blev nyfiken så va de fläskfile, hasselbackspotatis och beasås. Gott som attan va de!  På tal om mer som va gott så var de det Maria och Jonas bjöd på igår, nån slags kola kaka med åppelbitar på och vaniljsås........behöver jag säga mer......... skulle kunna äta de idag oxå så vilken tur att jag inte har nå recept på den än. Har funderingar på om jag ska baka en kladdkaka  i helgen de e ju så gott de med.  Tusen tack Maria för alla kläder. Dom svarta byxorna blev klara favoriter direkt :) 
 
Snart kommer Virre hem från innebandyn, Pontus sitter på deras rum å väntar på han. Snälla svärmor ställde upp och körde mig att hämta Pontus på hans skola, Hasses bror Robin va oxå med de va jätte kul att träffa han för de va så lönge sen sist.

Middags planerna för idag blir för mig, Pontus och Virre, de serveras chili con carne idag. Sitter och gäspar för fullt redan nu å jag som ska jobba ikväll. Tur att de går till sig när man väl är på jobbet.  Nu kom jag inte på nå mer att skriva för denna gång, ha de så bra. Kram på er....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0