Inte mycke gjort

Jag får inte mycke gjort här hemma när jag jobbar eftermiddag/kväll jag liksom kommer mig inte för. Men jag vill tacka min svärmor för att hon tog Victor igår när Hasse och jag jobbade, Victor sa att han haft jätte kul och att han varit lydig  *go gubben min*   Han är ju så söt när han sover, de va så gosigt att komma hem igår och pussa på en varm sovande Victor. Dessutom så ville Virre att Hasse skulle väcka han i morse och inte jag, vet inte varför men de lät så kul när Hasse berättade de, han kände sig rörd och de gjorde jag oxå.

Hasse kommer hem snart och vi ska åka och titta på vårat HUS, som de ser ut så är papperen klar i slutet av denna vecka. Både Hasse och jag e ledig i helgen gissa vart vi kommer att vara med måttstock, penna och papper :) 
Ska bli kul att visa grabbarna deras nya rum, vi längtar såååå mycket.

Undra hur många de e som ringer ikväll, så här på en vardagskväll. Skönt oxå att jobba kväll lite softare då, men de e ju på gott och ont risken e ju att man blir tröttare oxå.

Nu ringde Hasse så de e bara att avsluta här, hade så gott alla. Kram på er....

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej gumman, undra sa flundra om man tärs ringa dig snart eller om du söver tro =)

Tänkte surra bort en stund men väntar nog lite till, ni behöver all sömn ni kan få du å ;)

Miss you ska nog våldsgästa dig nåt nån dag snart...

Sköt om er gumman kramis

2008-10-22 @ 09:57:09
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se/
Postat av: Marie

Idag gick det inget vidare å ringa till dig =( det blir tutututututututut Säkert piss Halebop som krånglar blääää....

2008-10-22 @ 13:30:08
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se/
Postat av: Eva

När ska ni få flytta in o vilket hus blev det? :)

2008-10-23 @ 16:35:32
URL: http://cizzibellan.blogg.se/
Postat av: Marie

Tack för idag gumman =) love you puss

Nu finns det bilder i min blogg på det jag köpte efteråt oxå =)

Ring nåt när du har tid å var rädd om dig...

KRAMEN

2008-10-23 @ 20:39:22
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0