Hemma igen

Äntligen ett jobb pass över, fast jag måste säga att de va ganska soft att jobba ikväll inte så många samtal utan man fick tid att surfa runt lite skönt :)

Känner mig sugen på något men jag vet inte riktigt vad men är samtidigt ganska trött men ändå så känner jag att jag inte ärså pass ner varvad att jag kan somna även om jag gäspar hela tiden. I morron blir de mycket att komma ihåg för Hasse och jag är ledig och vi ska till Fresks för att kolla in tapeter och färg, sen vidare till Bauhaus för att kolla golv, vi ska till huset och mäta i alla rum samt handla till middagen som vi ska bjuda Elin å Fredrik på. Jag käbnner att jag måste sova iaf till halv tio om jag ska orka med allt, för denna gång så ska Fredrik få prova spela buzz :) 

Nä fixa lite te å macka innan jag kryper ner hejsan svejsan..... Kram på er

Kommentarer
Postat av: Marie

Gumman nu har jag utmanat dig i min blogg =)

Kom igen ;)

kraaaaaaaam

2008-10-28 @ 09:11:21
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0