Hej hopp sockertopp

Nu har de inte blivit så mycke skrivit igen men denna gång kan jag skylla lite på jobb, jag har jobbat kväll hela veckan typ slutat mellan 23-24 efter de då e de natti natti för att kliva upp väcka Virre och se till att han kommer iväg till skolan. Sen har jag lagt mig och sovit igen tills de e dax att kliva upp å duscha sedan dax att dra iväg på jobbet, så tid för man å barn har knappt funnits. Ja vad säger man välkommen Veronica in i verkligheten! Tack tack säger jag då, alla är vi barn i början jag ska få kläm på de här jag oxå å innan man vet ordet av det så snrrar hjulet på av sig själv. 

Idag så mådde jag piss, skit å fy fan,,,,,,, blek som ett spöke i ansiktet och ont i huvet. De va bara att ringa in på jobbet å säga att jag inte kommer idag och krypa ner och sova, typiskt när man får ett jobb ja då ska man "skola in " kroppen för den vill inte vara med annars :(      Å som om det inte skulle vara nog så vill jag ha CIGG!!!!!!!! nu nu nu nu nu........ jävla skit som jag började med en gång i tiden. ja synden straffar sig själv på ett eller annat vis sägs de ju.

Jag måste ju tacka min underbara Mia för boken jag fick av henne igår när jag var med henne innan jag gick iväg å jobbade. En bok med 100 recept med choklad bakverk av alla de olika sorter , åhhh jag som älskar choklad!!!! 

Kommentarer
Postat av: Marie

Mumsfillibabba

Får baka nåt smarrigt sen då ;)

2008-10-24 @ 15:25:44
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0