Familjen är samlad.

Vad underbart de ska bli i helgen för vi har pojkarna och vi är ledig tillsammans allihop, t.o.m Hasse e ledig tillsammans med oss :) ska bli så skönt så skönt. Vi ska som sagt åka å titta på vårat nya boende i helgen å jag längtar som bara den tills de e dax att dra iväg med de första flyttlasset, men först ska de bli spännande att fixa till med färg å allt.

Ikväll får vi besök av gulliga Elin, Virre som har träffat henne förrut kommer att surra öronen av henne, tror att Pontus oxå kommer att gilla Elin. Ska bli kul att spela spel och umgås alla vi, Elins Fredrik ska ut med jobbet och vi tyckte att Elin kunde komma och va med oss istället för att vara själv hemma med alla ostkrokar å chips då e de bättre att dela med glada vänners lag, eller hur ???? :)   

Nä nu ska jag vila jag lovade Hasse de, men först ska jag betala lite räkningar. Ha de gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0