Dax att sova strax

Denna dag har svischat förbi, kan ju bero på att jag måste sova ett ex antal timmar innan jag kommer ur sängen samt att vi har rivit tapet i de första rummet i huset nu är de "bara" tre rum kvar :P  Synd att vi jobbar i helgen och att vi kommer att jobba olika helger fram över så jag vet inte hur vi ska fixa detta :( men de får gå på ett eller annat sätt!
Vi va till Pernilla och Magnus idag på middag, jätte gott va de med fläskfilé, potatis, tsatsiki och bea sås gott gott gottt. Busade lite med Roland och Alfred oxå, go pojkarna dom har :D så söta så.  Vi begav oss hem ganska tidigt för dom som har småbarn får ju kliva upp mer än en gång per natt och vi kände att mysa i spffan hemma är ju inte fel de heller. Vi tog en sväng förbi videoteket och köpte några filmer som dom sålde ut och sen hem för att tända ljus och äta gotta ( ja inte Hasse då ) gotta ätandet står jag för. Hade tänkt att hinna med att åka förbi Jane å Andreas men så blev de tyvär inte, hoppas att vi snart får träffa dom iaf de va så länge sen sist nu.
Vi har pratat lite nmnförslag till den våran lilla inneboende har kommit fram till två av varje än så länge och vilka de är blir en hemlis ett tag till för vi är inte säkra än på vilket namn vi ska ha på lillgrodan.

Nä nu orkar jag inte skriva mer. Natti natti.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni får dyka förbi här nåt också :)

2008-11-01 @ 09:44:50
URL: http://familjenberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0