Barnvecka :)

Va skönt att barnen kommer denna vecka känns som en evighet sen sist dom va med mig. Synd att jag jobbar kväll mån till fre men de e bara för att jag ska komma in i rätt helg, jag hade turen att vara ledig i helgen och till helgen som kommer. Härligt att få vara hemma med man och barn :)  

I fredags började mina ögon att strejka igen, hm..... inte kul alls när det bränner och svider samt att synen blir sämre å inte hjälper ögon dropparna nå speciellt heller tycker jag men jag ska till läkarn snart iaf så jag får ta upp de då.  Samt min trötthet ska jag ta upp jag fattar inte, jag är ju inte människa som de e nu. Jag bara jobbar äter och sover som de e nu, allting och alla runt om mig blir lidande, inte kul alls trist som bara den. Förstår om jag snart inte har nägra vänner kvar för jag är inte skoj att prata med nu plus att jag ALDRIG hör av mig, men inte för att de kanske är någon tröst så ska ni veta att jag tänker på mina vänner VARJE dag iaf.

Nä nu ska jag in i duschen och sen dyka in i garderoben, måste göra mig klar för jag ska åka iväg och jobba kvällen å slutar inte förrän 22 ikväll, ptja..... jag vet ju iaf hur min kväll ser ut..... 

Jo just de ja Grattis Nisse på 50 års dagen, tack för den goa maten vi blev bjuden på i helegen. Min mosters sambo hade partaj i helgen och de började bra men ja vad säger man där spriten går in där springer vettet ut..........

Vi blev oxå bjudna på en riktig fest måltid av Elin & Fredrik i fredags direkt efter jag jobbat klart, riktigt trevligt och mysigt va de, hoppa att vi kan göra om de snart igen samt att klämma in en timme eller två med buzz oxå :)

Har inte tid med detta nå mer känner mig stressad, hej så så länge. Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0