Virre man e hemma =)

Idag kommer Viire till oss *jah* =)  Vi hämtade han för att åka på koll hos tandläkaren men när vi står och anmäller oss så visar de sig att vi INTE har någon tid *men va f-n*  jag fick ingen lapp hemskickad heller så jag kunde inte bevisa att de va den tid jag sa till henne att vi fått tills idag. Men men de va bara att ta en ny tid och vända hemöver igen, Virre fick välja en ny tandborste som lite tröst iaf så han blev nöjd och glad. Efter att vi lämnat av Virre på skolan igen så bar de av till birsta för lite köp av tapeter, nu är det klart med tapeter till vardagsrummet, till köket, till hallen uppe och Pontus rum samt nytt golv till Pontus rum. Det som är kvar är tapeter till Virres rum, hall nere och vårat sovrum samt lite färg till pojkarnas tv/data rum. Höll ju på att glömma den mils långa panelen och trappen som ska målas oxå *jisses*  Men sen är de klart för att flytta in *längtar*
Hasse och jag jobbar kvällen ikväll så jag "tvingade" ner mormor för att vara med Virre tills Hasse kommer hem för att ta över och sedan hämta mig inatt. Åh tack tack snälla Elin för att du skjutsar mig till jobbet så jag slipper halka mig till bussen, och från bussen till jobbet. Inte kul att halka/gå med samandragningar så jag är jätte tacksam att få åka.
I morron händer inte allt för mycket mer än skola, jobb och vanliga vardags sysslor. På fredag kommer Pontus oxå =) *vi längtar*
Nu ska jag fixa lite mat till Virre mannen.

Chiao


Kommentarer
Postat av: Marie

Godmorgon gumman!

Ja ja jag fastnade visst på bild ja oxå =)

Slå en pling när du är uppe

Kram!

2008-11-20 @ 09:12:43
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0