Tjenixen

Ett tag har passerat igen sen sist jag skrev, ska jag vara ärlig så har jag loggat in ett par ggr och bara stirrat på skrärmen vet liksom inte vad jag ska skriva. Inte för att jag är så mycket klokare på vad som ska skrivas nu heller men jag gör ett tappert försök iaf.
Jag har precis skickat iväg Victor till skolan med gympa kläder och div saker han behöver, kom precis på att jag glömde stoppa ner frukt, mindre bra mindre bra. Han får ta med sig två i morgon inte för att hans lilla mage blir hjälpt av de men får hoppas att han blir bjuden tillbax denna gång för är det någon som oftast har med sig extra frukt och bjuppar bort så är det Victor.
Virre fick för sig att dom har lov på torsdag och jag gick igenom papper som fröken skickat hem men ser inget om de så jag fick så lov att maila fröken för att kolla hur det ligger till, för lilleman kan vara i fablernas värld ibland =)

Jag ringde Pontus igår och kollade av hur helegen har varit och den hade varit kanon bra med massor av godis och inge bus, han sa till mig att han va snäll =)  Go gubben min som alltid är snäll, nå ja vilken tur att alla vet att ingen är perfekt =)
Längtar nu tills på fredag när han kommer då ska vi ha mys allihop, bara vara håller på att klura på vad vi ska hitta på för något skoj.

Mindre kul just nu är det i huset med allt detta jobb men samtidigt så är de kul oxå, lite mixade känslor beroende på hur mycket tapet man får loss åt gången. Inte kul att dra bitar på max en cm lite här och där men när de blir halva våder som man får tag i då är de genast mycke roligare att greja. Snacka om terapi arbete. Men dock bra för att kolla av nerv statusen för dagen *små skrattar åt mig själv* behöver jag säga mer =)

Det som också är skönt är att ajg och Mick kom överens om vart Victor ska gå i skola, utan tjafs och utan bråk. Känns mycket bra så nu ska alla papper fixas och skrivas under av oss båda.

Sitter här i min flanell pjyamas och fundilerar på att ta mig en dusch och sen traska vidare till mormor för att invänta min läkar tid som jag har idag, med risk för att bli tjataig så måsta jag ta upp de här med min trötthet även om jag vet vad de beror på och att jag inte mår bra alls. Hade hoppats att få stråla lite mer än så här i mitt tillstånd men va vet  man de kanske kommer *hoppas*

Nä renovera mera, Hejsan hoppsan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0