Tänt var de här

Sitter uppkrupen i soffan med massor av tända ljus riktikt mysigt, måste ju säga att min älskade har oxå varit duktig han har diskat undan så fint i köket. Tack älskling för det =) 
Konstigt hur jag är, jag tycker det är tråkigt att städa men tycker oxå att det är jobbigt att ha de stökigt. Men känner mig nöjd, glad och stolt att jag har tagit mig i kragen och gjort fint här hemma för hur som helst så är det lite lättare att stå ut i denna lgh om det är undan plockat och städat. Hasse måste fixa kartonger från jobbet för de e ju faktiskt snart dax att packa tror att all fokus ligger på att bli klar med huset så vi glömmer lätt bort att de ska packas och fixas här innan flytten oxå.  Kom just på att jag är i vecka 17 nu oj så tiden går. Hasse köpte första grejen till grodan igår en vit flece filt med röda,blåa och svarta döskallar på =) Jätte söt   Jag ska köpa "Min första bok" till grodan på coop, har kollat lite i den och såg att man kan börja redan nu med att klistra in ultra ljudskorten i den =) Kul att få börja fylla i den lite smått redan nu till grodan =)
Undra sa flundra hur det gick för Victor med sina nya skriller om han kunde åka eller om det bara gjorde ont i fötterna? Måste ringa och kolla med Victor jag med mitt minne glömde att fråga han här om dan när det var öppet hus på skolan.
I morron blir det att kliva upp i tid för vi ska handla lim, mer takfärg och rakblad. Vi ska tapetsera v-rummet hoppas att vi hinner tapetsera Virres rum oxå samt måla Pontus tak, kom just på att det kan ju underlätta om vi köper tapeter till Virres rum för de har vi inte gjort än, oxå något som vi hellst ska göra i morron. Måste fixa en bra lampa för dags ljuset är inte så ljust, vi behöver all extra ljus vi kan få där borta i huset har jag märkt. Hasse sa att han längtar som bara den tills vi bor där och kan säga att det gör jag med =)
Känner mig sugen på en massa gott ska nog ta mig lite frukt som min älskling har varit snäll å köpt hem till mig =)

Chiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0