Tack tack

Tusen tack älskling för att du klev upp med Virre i morse och ställde om mitt alram så jag fick sova längre de va så underbart skönt att jag snozade några ggr oxå =)
Nu har jag precis tagit mig en dusch och fått på mig lite lump, ska snart ringa mamma och fråga om hon kan hämta Virre idag för vi slutar inte förren kl 18 ikväll och innan vi har hunnit hem så är klockan ganska sent för middag, men som tur är så gick hon med på att hämta Virre idag på fritids och vi kan hämta han hos mormor (min) sen när vi e hemma.
I morron ska vi hämta hem Pontus efter han slutat skolan, jag hinner träffa han en liten stund innan jag drar iväg till jobbet men jag har HELA helgen ledig med dom *skönt*  Sen nästa vecka måste vi göra ett ryck i huset igen så vi kommer nån vart, vi skulle ju vilja flytta in snart men som de ser ut nu så dröjer det ett par veckor till =( men men vad brukar man säga, den som väntar på något gott osv ........


Chiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0