Tack för maten den va god

Vad blev det då? Jo de blev ris, kyckling och tikkamasala eller något sånt heter de =)   Besöket hos läkaren gick bra och det bästa är att jag får behålla min läkare även när vi flyttat de känns mycket bra.
I morron blir de spackla av i vardagsrummet som nu e klart för de och snart så är Virres rum oxå klar för spackling sen resten kvar =)  Längtar som bara fan på ren svenska tills vi är klar med alla väggar som ska göras något åt så vi kan börja flytta in, vill inte lämna sitt nya boende när man är där fast visst skulle vi kunna flytta in nu men då skulle vi bara ångra det, för de e ju såååååå mycke enklare att renover ett tomt hem än ett fullt möblerat. Ska höra med morbror min som är målare om han kan hjälpa oss att måla taken, de e ju bara så synd i dessa lägen att man inte har hållt på med måleri sen gymnasiet, typ 11 år sedan, åh jisses vad tiden går fort =)

Jo jag har köpt parfym på nätet, två små flaskor för lite variation. Min favvo och sista flaska är strax slut och blir jag utan parfym så dör jag.

Nu ska jag släcka till Virre och slänga mig i soffa en stund innan de e dax att krypa ner.

Kommentarer
Postat av: Eva

Vad har du köpt för parfym? :)

Jag bor verkligen på jobbet den här veckan o fram till tors, men hoppas vi kan ses nått snart. Vi skulle ju bjuda er på mat. :)

2008-11-06 @ 16:11:51
URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0