Surt sa räven

Surt är va de är, har nada motivation att göra ett bra jobb nu även om jag vet att jag måste. Det är struligt med lönerna så ingen har fått lön idag, facket är inblandat oxå =(  Har vi TUR så får vi senast den 28:e men inga garantier vet inte vad jag ska ta mig till om jag inte får nån lön. Man planerar ju utgifter och annat efter hur vida man får lön och det datum man får lön. Har just nu 4 min kvar på min lunch rast, har åkt på världens förkylning dessutom så jag skulle vilja åka hem å kurera mig istället så får jag sitta här och hosta, snora fram till 23,30 ikväll. Tur att jag har alvedon =)
Två min kvar, nu ska jag logga in i alla system igen. Ha de så bra.

Chiao

Kommentarer
Postat av: Jane

tråkigt att det strular för dig, inte kul att få lönen när den är beräknad. Stackars dig att gå och bli förkyld oxå, krya på dig BAMSEKRAMAR

2008-11-25 @ 19:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0