Snart dax att åka

Lite atel är jag i nacken de va nog inte så bra att sitta och sova, så trött och slut att jag sitter och sover med laptoppen i knä. Ja då kan man ju undra hur den här dagen ska gå, de blåser små spik ute *brrrr* gruvar mig som bara den att gå till bussen och från bussen till jobbet. Den biten känns ohyggligt lång nu. Måste komma ihåg matlådan oxå annars så kan de bli jobbigt runt lunch för H har båda korten så köpa mat är inte att tänka på. Tror jag skriver en lapp och sätter på dörren!
Hoppas att alla får en bra måndag.

Chiao

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej gumman stackare som måste ut i detta väder =(

Slå en pling om du får tid nåt

Kramen

2008-11-24 @ 21:05:50
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hejsan kika gärna förbi nåt om ni har tid nån dag/kväll så ni får se vårat renoveringsobjekt :P men sovrummen är klar o jag är så OTROLIGT nöjd med dem :)Imorron börjar Es inskolning på nydagiset ;)Längar tills vi får igång nätet så vill du nåt så får du ringa iom att det skulle ta ett tag innan vi kan komma igång.

2008-11-25 @ 18:28:53
URL: http://familjenberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0