Seg i strarten

Ja så enkelt kan jag beskriva denna dag, iaf för mig och pojkarna Hasse där emot fick nog glatt hoppa upp tidigt i morse för att bege sig till jobbet. Jag sov på söta örat så jag hörde inte när han åkte heller vet inte om Pontus va vaken då för Victor brukar kunna sova längre än Pontus så mest troligt att de va han som va vaken.
Ser att klockan är efter två och jag sitter med handduk på huvet efter duschen men kläder har jag fått på mig iaf de e bara Virre kvar nu som springer omkring i bara kallingarna, om han fick så skulle han göra de fram tills kvällen.
Ja middagen idag gott folk blir lätt som en plätt, vi är bort bjuden =)  Vi ska till pappa/morfar med familj och fira lillebror och min plast mamma som fyller år.  Men innan vi åker dit så ska Pontus gå på bio med sina kompisar Alex och Tobias dom ska se madagaskar 2 som börjar nu kl 15 sen blir de raka vägen hem för Pontus så vi kan åka vidare på nästa ställe.  I morron blir de e tråk dag med en massa måsten som ska fixas, Pontus åker ganska tidigt till sin pappa i morron så vi ska hinna med lite läxläsning för båda pojkarna samt att dom ska stor städa sitt rum. Måste se till att Pontus får med sig allt som han ska ha med sig och fixa Victor grejer tills på måndags morron.
Till veckan blir de att ta tag i att måla taken i huset fy fasen vad jag gruvar mig! Jag har inte målat ett tak sen jag tog studenten å de e ett tag sen. Hasse säger att allt blir bättre än hur det ser ut nu och de har han faktiskt rätt i men jag är sååå självkritisk i det jag gör så de kommer inte att duga i mina ögon, jag kommer bara att se hur flammigt å djävligt de blev. Fast det posotiva i detta är ju att när jag ska måla sista taken har jag fått in snitsen *så dax då* =) 
Söndag blir inte bara en tråk dag för vi ska ju fira svägerskans sambo som oxå fyller år, mycke kalas med gotta blev de =) Dock mindre bra för figuren inte för att jag bryr mig i detta läget även om jag kanske borde för de blir dessto jobbigare när de e klart. Men va fanken vi lever bara en gång eller hur =)    Sitter just nu och mummsar fruktsallad som vi hittade i frysdisken på coop, den smakar si så där. Inget slår ju färsk frukt men detta duger att små äta på när suget efter allt gott e stort.
Nä gott folk nu ska jag göra ett ryck med vad vet jag inte än, de visar sig. Trevlig helg alla!

Chiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0