Nya dofter

Va snabbt de gick att få parfymerna dom kom idag, har precis hämtat ut dom från macken så nu håller vi tummarna på att båda eller en av dom passar på mig. Kanske dumt att köpa parfym som jag aldrig har haft men va fasen man måste ju chansa lite.
Ja och med risk för att bli tjatig så har vi varit i huset svärmor och jag å rivit tapet, idag va de e en seeeeg tapet ibland kom vi bara en millimeter kändes de som å rätt som de va så fick man lös en en halv våd.  I morron är Hasse ledig så då ska han och jag åka till huset och riva tapet och spackla lite blir det oxå så att v-rummet blir klart nån gång.

I morse vaknade jag åter igen av att de va trångt i sängen, det är en liten Virre som har börjat komma krypande in till oss igen. Kan vara för att jag har jobbat mycke kvällar och han "passar på" att vara med mig innan han ska till skolan, eller så kommer han bara ändå just nu. Trångt men mysigt!

Jag invigde tvättmaskinen i huset idag för Virres jacka va full i lera, maskinen funkade kanon synd bara att jag glömde jackan i hallen när vi åkte så de e ju tur att Hasse ska till huset efter jobbet ikväll så får han ta med sig den hem så den hinner torka under natten. För min lilla yrboll till pöjk har glömt vantar, mössa och jacka på skolan och gick hem utan =(  mindre glad blev jag. Åhhh i morron kommer Pontus hem =) Ska bli så kul att hämta han efter skolan sen hem för att mysa lite.

Nu ska jag förhöra Virre på läxan, ha de!

Kommentarer
Postat av: Anneli

Jaha så du har också tagit dig tillbaka till hemtrakterna. Även vi köpte ju här ute fast jag tog mig till andra sidan av vad jag kommer ifrån men ändå känns hemma.... Vi bor vid guns trädgård och trivs så bra.



Har också fixat lite hemma, inte mycket men lite så där eftersom. Då vi flyttade in var det bara ett rum som fick ny färg så på så sätt var det bra. Men sedan har vi ju satt staket och gjort altan mm. Är så roligt att pyssla med det.



Här är allt bara bra.

Oj jobbigt med hormonerna men det är ju för en bra orsak också så då får det liksom vara så.... Hihi!!! Ja men han får ju sin.... så det kommer ju att gå över sedan när den väl är här. Men förstår precis hur du tänker för alltså oj så man utsätter de för alla möjliga saker.

Lycka till!!!



Japp ska äta någon bit till dig också hihi!!! Låter ju så gott och kan ju tänka mig att de är gudomliga. Choklad är ju mums det!



Ha det så bra!

2008-11-06 @ 21:49:04
URL: http://adrianaurora.blogg.se/
Postat av: "plast mamma"

Går bra det.... Tog mig lite frihet jag oxå.... :P

Plast mamma..hihi Du är bra go du.. XD

kraammmm

2008-11-07 @ 11:25:08
URL: http://www.blondizh.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0