Min älskling

Han är sååå duktig! Han förvånade sig själv igår kväll, de va Hasse som tapetserade i Victor rum igår =)  Inte jag som ändå gjort de där en gång i tiden *hahaha* nä jag va hantlangare till Hasse när han grejade. De blev iaf skit bra =)   Vi skulle egentligen tagit Victors rum idag och vardagsrummet igår, vi på började v-rummet men det visade sig att vi tagit fel tapet dit in för alla andra tapeter som vi har är esay up tapet och de gick inge vidare att sätta en vanlig papperstapet på easy up vis. Rekommenderar inte att pröva de........ I vilket fall som helst så ska vi byta ut en rulle från Virres rum som det är någe fel på, något med färgbadet bla bla bla den gick inte att använda. Men butiken är stängd på söndagar =(  så de blit att måla en massa panel och hinna med så mycket panel som möjligt. 
Måste förbi jobbet en sväng för att kolla vilken tid jag börjar i morron, vet att det är eftermiddag men har glömt att skriva upp vilken tid *lyckat*
Ha en bra söndag.

Chiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0