Middagsdax

Nåstan iaf vi har precis ätit middag jag och Hasse åt köttsoppa med smörgås och Victor åt potatis med fiskbullar, de va kanske inte den goaste middagen men de gick sanbbt att få till =)     
När vi hämtade V från fritids så ser jag att ungen har henna på ena handen (tusch penna som en pojke hade gjort konstverk) samt ett litet smärre grafitti märke på kinden ( samma snälla pojke)  jah vad säger man de e ju iaf tur att korten är knäppta på skolan iaf. Han hade blivit skit snygg annars med en mega glugg och nerkladdad i ansikte och händerna =) 
Har pratat med Micke och Victor ska få komma hem till han i morron för magsjukan har tack och lov gett med sig, inte för att de gjorde oss något att ha V utan för deras skull tänkte jag.
Hasse sitter och pratar en massa goja med Elin i mobilen bredvid mig, en riktigt kul tjej med ton med humor vilket är tur för oss för de har ju vi oxå =)
Jag ska kolla med Mia sen om hon kanske har tid med mig i morron kväll för Hasse jobbar kvällen och Virre e hos pappa sin, så lite ensamt och välldigt tyst blir de här =(
Men att gå till Mia eller kanske mormor om inte Mia har tid med mig, de va ju ett tag sen jag va hos mormor oxå. Men men vi får se hur de blir i morron, måste ju ringa och kolla med hon på berget först =)
Nu har vi riktigt familje mys i soffan Hasse pratar i mobilen, Victor sitter på min andra sida och tittar på tv och jag sitter och bloggar mitt emellan  dom båda =)

Ha en trevlig kväll

Bye bye
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Synd att jag ska iväg på föreläsning imorronkväll annars hade vi kunnat dejta :)

2008-11-11 @ 19:13:47
URL: http://familjenberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0