Måndagsmorron

Blir aldrig min vän, fy attan va trött jag är men jag kan ju långt ifrån vara ensam och känna som katten Gustav ang måndagar, jag skulle oxå vilja dra täcke över huvet och fortsätta att sova. Men som rur är så har vi ju Victor som ska upp i skolan och ett hus som ska renoveras, så inte en chans att vi kan ligga å slöa då =)  
Idag är de Hasses tur att vara hemma fru, jag ska jobba ikväll så Hasse får ta marktjänsten här hemma. Sitter i soffan med V och försöker att vakna till lite och tittar upp på tv:n för V pratar djur och ser en elefant som bajsar *usch*   men i övrigt så tycker jag att elefanter är söta djur =)
Nu ska jag slita upp H ur sängen. Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0