Kladdigt värre =)

Om jag var trött i morse så kan jag säga att jag inte är nå piggare nu efter en full späckad dag, vi har precis ätit middag och klockan är nio på kvällen. Men vi har ju fått lite gjort i huset iaf de tar som sagt sin lilla tid, vi har lagt på tapetväck som vi tror är klister fast en dyrare förpackning. De e kladdigt och klissigt men funkar så på lördag så ska vi fortsätta med de och slipa och spackla och riva mer tapet osv osv.
Är mätt i magen och ska ta mig en kvälls dusch sen blir de säng tidigt för att kliva upp tidigt i morron. Så många rader blev de icke idag.

Chiao

Kommentarer
Postat av: Eva

När har ni tid att hälsa på oss då? Frågade brorsan igår, men han ville inte svara på den frågan. :p

2008-11-13 @ 21:42:58
URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0