Jobba klart

Iaf för idag med både jobb och hus. Hörde att svärmor har haft guidad tur i huset för Maria och Jonas =)  Hoppas att vi oxå är hemma nästa gång dom kommer, de va ju ett tag sen vi sågs sist. Till veckan så lät de som om dom ska flytta in i sitt hus, gud va kul för dom. Åh jag längtar som attan tills vi kan flytta in i vårat =)  Idag va de nära att jag skulle sätta mig mitt på golvet och gråta för satan vilka bubblor de blev efter jag hade spacklat och jag kan lova de va inte första spacklingen och jag har inte sett så där mycket under tiden på gymnasiet heller, men tack å lov så ser de ut att dra ihop sig lite iaf annars så är de bara att riva skiten till grunden och börja om varese vi vill eller inte. I helegen kommer vi att "bo" i huset kommer iaf att gör så mycket som vi bara hinner, passa på när vi är jobb och barn ledig =)  Men jag får nog ta de lite lugnt för idag hade jag känningar i magen, de spännde och ömmade ganska mycket på slutet av idag så jag lyssnade på kroppen och packade ihop för idag.
Dax för CSI nu, Ha de!

Kommentarer
Postat av: Maria

Du ska absolut lyssna på din kropp. Tänk på vad du bär på :)

Ni kommer att få det JÄTTE fint. Ja det var synd att ni ej var där/hemma men Hasses mamma fixade det där så bra så :)var jätte roligt att äntligen få se hur det ser ut Jätte mysigt :)

Ha en jätte bra kväll o kram på er

2008-11-10 @ 21:08:11
URL: http://familjenberglund.blogg.se/
Postat av: Marie

Hej vännen TA DET LUGNT Å VAR RÄDD OM ER

Därmed basta....

Ring en signal imorron vännen hoppas du sover sött nu kram kram på dig

2008-11-10 @ 23:21:45
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0