Jisses

Jag har träningsvärk efter spacklingen hahaha ja vad säger man, då vet jag att det fanns vilande muskler där oxå =)
Fick min en rejäl överraskning igår när go gubben kom hem, han hade köpt en röda rosor, en tatto tidning (me like) och glass + att jag fick fotmassage! De NI!  Tack snälla älskling för allt, vi syns ikväll.
Jag ska ta mig en dusch nu innan svärmor kommer och hämtar upp mig för nästa omgång till huset, vi ska in en snabbis på IKEA först för jag ska köpa ett serverings fat med tre våningar, lite onödigt ont att ha men jag saknar ett sånt dom ggr vi ska bjuda på fika.

Hejsan hoppsan.....

Kommentarer
Postat av: Anneli

Hej!



Så spännande att renovera, vart har ni köpt hus då? Det är ju så roligt att få hålla på och fixa mm. Göra det till sitt liksom.

Grattis!!!!



Hoppas att allt är bra med er?

Ha det!

2008-11-06 @ 17:15:10
URL: http://adrianaurora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0