Inte riltigt

Som planerat går de, ja så kan de va när jag planerar in i minsta detalj känns de som. Hade ju tänkt ut allt så bra men oftast när jag planerar så blir de så här, men jag få göra de bästa av de hela. Har precis duschat och fått på mig lite kläder och grabbarna dom fick bada en stund innan frukost så de e gjort. Dom ska få följa med mormor på julskyltning här i Skönsberg medans jag ska uträtta några ärenden med Elin, sen blir Pontus upphämtad av sin pappa vid 13.30 tiden. Jo just ja när jag höll på att kolla igenom Pontus väska efter täckbyxor så fiskade jag upp ett par svarta såna, kanon bra tänkte jag tills jag vecklade ut dom...... dom va så stor att jag hade fått plats i dom nu stl XL *asg* ja och för er som känner min familj franför allt Pontus vet att han är stl XS jag tror Peter va trött när han packade väskan till pojken =)  Men som tur var så hittade jag igen mina gamla täckisar som han får låna stl M som oxå blir stor på han men bättre än XL vi får vika upp dom lite i benen så länge, antra att han har ett par andra hemma hos pappa så detta är bara en nödlösning för denna gång.
Vi fyndade till Victor igår, köpte skidskor för 300kr som han kan ha i 3 stl. Vi och Micke delar på de så båda kommer undan med en billig peng för sprillans nya skriller =)  Ska ta fram raggisar som gamelmormor har stickat oxå.
Nu har jag inte tid att leka turbangumma nå mer, måste göra mig klar.

Chiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0