Inpuls grej =)

Ja idag tog jag och köpte lunch på Vallmo cafe till mig, Mia och Felicia. Tog med mig allt till goa Mia för lite lunch sällskap och surra över en kopp te innan de va dax för mig att valrossa mig iväg och vänta på bussen för hur trevligt man än har ibland så måste man ju jobba oxå.  Sitter nu på jobbet och väntar på att H ska handla klart och hämta mig så vi kan skynda oss hem och äta mat,  för båda är tok hungriga nu. Vi ska hämta upp Virre oxå hos gammel mormor. Sen blir de att mysa i soffan för jag jobbar inte sen kväll idag =)
Jag sprang oxå på Pontus gudmor Lisa idag på stan när jag var på väg till jobbet, hon hade varit och handlat lite och va på väg till jobbet hon oxå. Kul att vi sprang på varndra för de va ju ett tag sen vi sågs sist. Vi lovade varandra att vi ska höras av framöver så vi får väl se om de e artikhets snack från bådas sida eller om det verkligen blir av.
Vad ska man äta för middag idag då???? Helt tomt på ideer, sitter med H i telefon som är på affären men blir inte någe klokare för de. Något som går fort att tillaga och smakar gott dessutom, inga dåliga krav ja vet =)  hm ......... funderar, funderar, funderar ...... nä fan jag kommer inte på någe förslag men hungrig är jag.
De låter som att de blir tacos idag *mums* fort går de inte att fixa men gott är de garanterat =)
Nu ska jag hem och umgås med familjen.

Chiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0