Hormonisar =(

Nu löper mina hormoner amok! Tycker så synd om Hasse när detta händer, kan tänka mig att han mått som en prins nu när han har varit iväg med facket. Själv kände jag mig inte saknad alls igår när vi pratades vid =(  jätte jobbigt va de somnade gråtandes helt ensam. Men jag förstår han att de kan vara SUPER skönt att komma ifrån sin hormon stinna sambo, även han måste ju få andas och bara finnas till. Helt sjukt jag blir nästan tårögd av att skriva om detta för jag känner känslan jag hade igår kväll så starkt. Kanske jag som saknar han mer än han sakmar mig, vem vet han skulle nog behöva komma bort på ett SPA för blivade pappor eller nått. Han/vi lär ju knappast vara ensam om detta.
Nu ska jag traska upp till mormor en sväng.

Chiao

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men gumsan är du gravid!?!?!? GRATTIS grattis grattis.

KRAM

2008-11-18 @ 16:29:56
URL: http://emmajohannas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0