Home sweet home

De va då inga ljumma vindar som blåste idag snarare kändes de som de blåste små spik, fy fasen va kallt *brrrrrr*  tur att E och F:s bil blir fort varm =)
Nu har Elin och jag shoppat, de blev present till Lars som vi ska till ikväll sen köpte jag två bh:ar på change dom hade rea så två till priset av en som satt super snyggt, köpte en randig stickad polo klänning samt en rak enkel svart klänning som jag kan växa i =)    Jag och E fickade en macka var och lite dricka på charm *gott gott* 
Tusen tack för idag Elin! Hoppas att vi får mer tid på oss nästa gång =)
 Hittade en body till grodan på rea men köpte den aldrig, tänkte att jag hinner de finns ju en del tid kvar innan de e dax för pyret att titta ut =)
Ser att de e snart dax för mig att börja med middagen, det blir korvstroganoff med ris här idag, ingen lyxmiddag men en god middag.

Chiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0