Hipp hipp hurrra

Grattis kära lillebror på din födelsedag!

Idag har vi fixat med lite nytto grejer, vi var in på facket (Hasses) sen försäkringskassan och in en sväng på coop. Där tog v varsin räkmacka innan vi handlade, men de va med stor sorg som jag gav bort mina räkor *buhuu* men min älskling blev nöjd för han fick en räkmacka med EXTRA räkor =)   Ja dan är ju inte slut än vi åkte till sidsjön en kvart innan de blev dax att hämta Pontus efter skolan så nu sitter jag här, de som är kvar är middagen, jag ska iväg och jobba, Victor kommer hem från innebandyn och tvättstuga ikväll. Lär ju somna innan jag har lagt huvet på kudden för jag är gris trött redan nu, var så jäkla trött att jag blundade till flera ggr på väg hem från Pontus skola de gick bara inte att hålla dom öppen!
Nä nu ska jag in i köket å greja.

Chiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0