Hemma sent

Ja de blev lite senare än tänkt ikväll, tiden liksom flög iväg efter att vi kom fram till svärföräldrarna. Jag tyckte inte att vi hann mer än att komma dit så vips så va klockan läggdax för Victor. Vi har tur att få ha Victor ett par dagar extra, tyvär så är de för att Jaenette är magsjuk men då får Micke och hon ta igen dom dagarna en annan gång.
Åhh i morron så kan vi greja i huset igen, Hasse e ledig och jag jobbar kvällen så vi har hela dan på oss =)  Hasse stackarn åker på att tvätta allt själv i morron. 
Jag tror Virre somnade direkt för jag har inte hört något från han, han va nog helt slut efter helgen plus att de blev sent i säng. Jag och V var till pappa/morfar  idag och fikade en massa gott samt tittade på fotboll och hockey på tv, Virre roade sig med att busa med morbror Robban och spela lite tv-spel då han inte kom och myste med mig i soffan. Tyvär så fick vi inte träffa morbror Stoffe för han jobbar kvällen men han fyller ju snart år så då får vi träffas iaf =)  
Uppe på Sidsjön så missade vi Eva & Lars men hade turen att få träffa Robin och alla djuren. Nu ska jag ta och tvätta av mig smink och ta av mig linserna sen krypa ner i soffan.

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0