Hälsar på M

Har jobbat klart och hunnit med att hälsat på svärföräldrarna sen körde H mig hit till Mså nu har vi några timmar att surra bort, vi träffas inte så ofta så när vi väl träffas så får vi passa på att surra ett par timmar åt gången. Då kanske ni undrar vad jag gör här nu om jag är på besök men de e ju så att M ska ut i ett snabbt ärende så då passar jag på att skriva lite här.
Från de ena till de andra så va de visst inge bra på tv:n ikväll iaf inget som föll mig i smaken bara så där. Längtar tills i morron då ska jag och svärmor till huset och greja lite, H slutar vid fem tiden så han lär nog komma ut då han oxå. Å på fredag så ska vi på inskrivning på MVC är i vecka 15 på fredag så snart så kan vi höra hjärtljud *längtar*   allt ska bli spännande utom att ställa sig på vågen =(  men den biten kommer jag att ta reda på sen även om jag vet att de e svårare att gå ner ju äldre du blir. Men lyckas de ska jag =) Resten av tiden innnan maj så ska jag försöka att bara njuta av att ha en bulle i ugn. Nu får det räcka tills jag kommer hem eller tills i morron, vi får se =)

Chiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0