Guld

Ja guld värt kan vara olika för människor men för mig var de igår när  H fixade med mat, tvätt, disk och Victor för att inte glömma i morse när jag fick sov morron alldeles själv för mina älsklingar va in och pussade på mig innan dom gick *såååå gulligt* tack älskling för allt. 
Igår när vi hade lagt oss för att sova så kännde jag "grodan" röra sig för första gången inne i magen, lika häftig känsla varje gång =)    Synd att de tar ju ett par veckor extra innan pappan kan känna, ibland är de tur att man e kvinna =) 
På torsdag så får jag träffa Pontus igen för vi ska på möte, hoppas att mötet går bra och att det leder till rätt håll sen. Vill inte skriva så mycket mer om det just nu utan ni får ha tålamod de kommer sen.
Undra sa flundra om jag ska ta mig lite fika kanske och göra mig klar innan jag ska ta bussen till jobbet, de blir korta dagar ett tag nu. Läkaren rekomenderade de om det gick bra för min chef vilket de gjorde, så tack så mycket!  Vi har möte idag på jobbet tror de va taem ledar möte så tiden lär ju gå ännu fortare för de oxå.
Blev bjuden på fika hos fam Boström efter att vi har ätit middag jag tror de e Sture som fyller år, så jag ska skicka ett sms till min älskling och tala om det. Kan tänka mig att Virre blir glad som bara den för fika de kan man inte få nog av ser ni =)
Inte blir de något jobb i huset idag heller =(       känns som om dagarna bara flyger iväg och vi kommer sakta men säkert vidare i projetkt hus renovering samt att mitt tålamod vill inte riktigt räcka till just nu iaf när de gäller renoveringen.

Ha en underbar dag.

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag är så glad att du börjat blogga ofta igen. :) Är så roligt att se vad ni pysslar med på dagarna. Kram

2008-11-11 @ 18:04:48
URL: http://cizzibellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0