Grattis på farsdag kära pappa

Och alla andra fäder som har farsdag idag. Nu när jag loggade in så va jag på väg att skriva www.farsdag.se istället för www.blogg.se =)  satt som sagt i farsdags tankar.
Jag kan säga att jag till hör dom som har turen att ha en pappa och tyvär så uppskattar jag inte han men det har sina orsaker de oxå men för de så betyder de inte att jag inte älskar honom för det gör jag!  Pontus blir tyvär hämtad "tidigt" idag så det e bara jag och Virre som beger oss ut till pappa/morfar och Annlo på fika sen ikväll när H slutar så åker vi vidare till svärföräldrarna för sen middag och kan tänka mig att de blir ännu mer fika där.

Tack tack Elin & Fredrik för en rolig och trevlig kväll igår, jag tror vi skrattar jämt med dom. Pojkarna hade super kul med dom, mycket bus blev de. De va som att blåsa ut ett ljus så snabbt tror jag de tog för Victor att somna =)  Vi fick oxå besök av Micke som kom förbi på en snabb kopp kaffe, de va uppskattat att han kom bara så där V och P blev jätte glad. Surrade en snabbis med Micke innan han drog vidare till hobby rummet (tvättstugan) jag och Hasse myste ner oss i soffan med ost, kex, frukt och läsk. Nam nam nam...........

Nu ska jag fixa badvatten till boysen. Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0