Gosse

Jag tror det är nån som har slagit mig med gummi klubba för satan i gatan va jag e trött, är lika trött som de finns stjärnor på himlen å de vill inte säga lite de!  Hoppas att jag orkar med allt som står på schemat idag, å gör jag de så somnar jag säkert ståendes i hallen ikväll.
Jag vill passa på att tacka M & L för igår de va en jätte trevlig kväll hoppas att vi får träffas snart igen alla tre =)    Jag fick oxå mysa med en lite go tjej som annars har nöjt sig med att ge mig berg med leksaker, men igår så kom hon å satt i mitt knä samt i väntan på vällingen skulle bli klar så låg hon i soffan med mig och surrade på som bara den. Jäklar vad hon surrar HELA tiden =)   Så himla söt när hon pratade på för fullt och tittade på mig som om att jag förstod varenda ord hon sa, kan säga att jag hängde inte med alls på va hon sa *skrattar gott*  de gick bra när hon sa några ord i taget men när hon drog igång sina meningar då vart jag vilse direkt. Tänk att som mamma hör man ju vad dom säger men de va som grekiska för mig =)   Summan av de va att jag fattade NADA men de va såååå kul att höra henne *hahahaha*
Å tack M för go mat och fika!!!!
Måste ta mig i kragen nu för att göra mig klar för jobbet men de e inte lätt att komma igång den här tiden på dygnet ( inte för mig iaf )  H ligger och sover ännu men han behöver inte lika mycket tid på sig att vakna till som jag, han håller med mig rejält på den biten =)   Jaha brukar han säga de är inte alla som har en så lång start sträcka. Jag är nog som en skrutte bang bang, att när jag har motorn varm då går jag som en klocka men när motorn e kall då hostar och hackar de =)  Kanske lite konstig liknelse men för att tjata lite till så är de lite fantasi brist för mig denna tid.

Chiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0