Fredag

Ja snart e de helg jag måste säga snart för jag jobbar eftermiddag och kan ju inte helga förrän passet e klart. I dag ska vi på inskrivning hos mödra, de ska bli spännande jag kommer inte ihåg vad som hände första gången man kommer dit, de lär väl bli en massa prat kan jag tänka mig och allt de roliga kommer att komma sen som att lyssna på hjätrljud och göra ett ultraljud. Hoppas att allt e som de ska där inne lite konstigt för vi har ju inte sett eller hört nå livstecken ännu på utsidan nog för att jag kände grodan härom kvällen men tänk om de inte va grodan då? Utan en bubblig mage, nä nu ska jag inte tänka så utan grodan har de bra där inne lever och frodas =)   Kanske dax att göra sig klar för vi ska vara där om en timme.

Chiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0