Ariva ja riva

Ja river tapet har vi gjort ett tag nu och de e en del kvar *suck* men så fort jag har spacklat klart i v-rummet så är det nästan klart och när jag märker att ett rum intaget blir klaer då känner jag att vi kommer nånstans för just nu så känns de oändligt med all renovering. Jag och Hasse ska iväg och spackla lite ikväll oxå för i helgen blir de inte av då jag ska lägga all min tid på pojkarna och Hasse ska lägga tid på oss och jobbet. Just nu så är H och tvättar av pärlan och jag sitter här och väntar på att mamma ska komma ner så H och jag ska åka till huset och spackla lite sen handlla en snabbis innan hem gång.

Nu ska jag prata lite med mina boys. Ha de!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej. Hört att ni ska flytta till hus! Fasen vad härligt för er! Väntar på en inflyttningsfest-inbjudan ;-)

Kram

2008-11-07 @ 17:31:53
URL: http://emmajohannas.blogg.se/
Postat av: Anki

Hej igen,de är jag på familjeliv,som skrev till dig där oxå..vart nyfiken på din hemsida,så jag kikar in här med =)Jag läste att ni är på väg att flytta till hus.va roligt,skönt att ha ett eget.men ha de bra,ska jag kika vidare...=)

2008-11-07 @ 18:39:39
Postat av: Marie

Hello gummzan

Testade å ringa dig tidigare men no answer =/

Glöm inte å kika förbi mig nåt å hämta papplådorna som spökar i mitt sovrum moaahhaaaaaa

Farliga saker dom där lådorna, får nästan för mig att dom ska komma å ta mig å paketera mig å posta iväg mig nånstans till nåt öde land...

Jag lovar kartongerna är onda......

Skynda å rädda mig från dom.

Nä skämt åsido, ha en toppen kväll gumman call me love you....

2008-11-07 @ 20:44:54
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0