WOW.......

Ja annat kan jag inte säga om åkturen jag fick idag *big smile*  Jag fick en motorcykel tur som hette duga, jag har gått runt med ett leende på läpparna HELA dan,  fan de va grymt kul. Min mosters sambo Willy va super snäll och tog med mig ut på en sväng, vilken känsla att få ta på sig hela munderingen och sen gränsla hojen. Vilken kick de va när han axade upp till hundra på lite och ingenting :) Tusen tack snälla Willy för idag, de va guld värt!

Igår så va jag hos tandläkaren och fick veta att jag måste dra min första tand :(   inte kul alls tyckte jag då. Men som "tur" va så e de en visdomstand iaf, så de ska jag göra nu på torsdag *nervös som fan*

Utflykten igår med Kubis va skoj, när jag väl hade hittat dit vill säga. Tror ni inte på fan att jag yrade runt i skogen där uppe, ojoj tur att ingen som såg mig *asg* efter att ha gått fel på ett par stigar så hittade jag tillslut *puh*  jag hann och fika lite och spela lite kubb innan de va dax att gå tillbax. När vi kommit fram så fick vi sluta för dagen, skönt med halv dag när de e kanon väder. Hasse som för en gångs skull va ledig igår tog sig en tur på sin cykel till birsta, han nämde något om en sadel kavr i arslet *asg*
Sen duschade vi för att vi skulle handla lite grönsaker till maten, som vi åt hos Mats & Natta. De va jätte gott och trevligt som alltid när vi e där, vi tittade på filmen what happens in wegas den va skit kul.

Efter hoj turen så gick jag upp till mormor för att få lite sällskap, mormor, jag och mamma hakade på moster Bettan som skulle till IKEA en sväng, där fyndade vi ljus alla fyra till bra pris. Efter de så bjöd mormor på mat och dag så stod de makaronilåda på menyn, och de va faktiskt ganska gott även om jag inte e så förtjust i den maten. Vart kvar hos mormor tills klockan va närmare åtta ikväll, och nu så sitter jag här en liten stund.
Ska sätta mig i soffan och mysa lite med Hasse och äta lite grillad kyckling och baugette, ska se om de e något se bart på tv oxå.

Hoppas att alla ni oxå har haft en lika bra lördag som jag.

Hej hopp socker topp.......

Kommentarer
Postat av: Jonas Z

Låter som en riktigt roligt dag! Jag har för övrigt lagt till din MSN, så jag kan skicka låtar av In Flames någon gång om du vill. Ha det fint!

2008-05-31 @ 21:27:15
URL: http://zacke10.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0