Varit en bra helg

Jag har haft en skön helg, gjort så lite som möjligt på så lång tid som möjligt :)
Jag har tagit dagarna som dom kommit, varit mycke uppe hos mormor och hållt henne sällskap, varit riktigt trevligt. Idag så har vi varit och gratta Rebeka som har fyllt 7 år, stort grattis lillgumman. Längtar för Willy lovade mig att jag ska få åka hoj med han, jag prövade Agnethas skinställ oxå. Vilken lycka de va när jag insåg att de passa de *wehoo* hoppas åkturen blir av snart då *big smile*
Sitter nu och väntar på att Hasse ska komma hem från Stockholm med bussen, han e nog hemma i stan vid fem tiden :)  Vi ska ha en myskväll ikväll, och i morron kommer Virre pirre hem *längtar som bara den* saknar lillpyret mitt. Ska bli skönt med rutiner igen, de e mycke lättare att ha rutiner hemma när jag har barnen. Annars så tycker jag de blir lite si och så med allt. 
Sitter och sjunger för full hals till en ny favo låt som Mia skickade, tack så jätte mycket gumman för alla låtar :) Även om du fick skicka dom en å en via msn för jag inte kan på annat sätt *skratt*

Hejsan hoppsan :)

Kommentarer
Postat av: Kusin Therése

Vilken låt är det?

2008-05-19 @ 08:41:36
URL: http://tessans.webb.se
Postat av: Marie

Nu har jag hittat en till du skulle gilla No air =)

2008-05-19 @ 11:14:50
URL: http://lakritstokiga3barnsmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0