Trötttttt.......

Jag e såååå trött idag, jag klev upp halv sju i morse men de känns som om jag inte har vaknat till riktigt ännu :(    Hoppas de blir bättre i morron, blir så jobbigt att vara så trött att man nästan inte orkar med sig själv. Tur att Virre pirre e en lugn och go kille, ser att de e dax att kvista iväg att hämta han från fritids. Jag hann ju iaf hem och skriva några rader här :)   Vad ska svenska folket  göra för middag idag?????   Här blir de fiskgratäng och grönsaker för  mig och Victor, Hasse jobbar som sagt sent ikväll. Hoppas jag kan hålla mig vaken tills han kommer hem :)

Nä hämta go pojken min, ha de bäst!!!

Kommentarer
Postat av: Eva

Vi åt macka från subway, de fyller ju år den här veckan, så de har några erbjudanden. :)

2008-05-22 @ 00:01:50
URL: http://cizzibellan.blogg.se
Postat av: Marie

Hej gumman, hoppas du sovit gott och får en toppendag idag, stoooor kramiz

2008-05-22 @ 07:43:59
Postat av: Kusin Therése

Här blir det kryddkorvar, har inte estämt vad som ska äta till dess korvar mn det kommer väl

2008-05-22 @ 11:18:21
URL: http://tessans.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0