Trist väder

Jag blir så trött av detta väder, grått å trist. Jag vill inte vakna till riktigt känner jag, men de lär ju gå till sig under dagen. Undra vad som händer på Kubis idag då!?  Söka en massa jobb antar jag. Igår eftermiddag va jag på stan med mamma, hon bjuppade på två nya hål i öronen *tack snälla mamma*  och jag va och klippte mig inför helgen. Vi ska på 80-års kalas, min farfar har fyllt år så de blir fira med hela tjocka släkten. Ska bli jätte kul att träffa alla igen, de va ju en massa år sen jag såg alla sist. Kan ju bero på att alla inte bor kvar här i Sundsvall.
Idag blir de fiskgratäng till middag för mig och Virre, Hasse han jobbar till åtta ikväll. Och på fredags morron kommer kusin med sin familj, dom ska få låna Hasses lgh. Ska bli kul att få träffa dom lite innan kalaset och surra lite. Snälla moster Bettan ska skjutsa mig och hämta Pontus på fredag efter att han slutat skolan för dagen.
Ser att klockan tickar på, måste kolla så att Virre får på sig lite kläder och se hur långt han har kommit med frullen.

Ha en super bra dag på Er!

Kommentarer
Postat av: Eva

Vad är kubis för nått? De har jag aldrig hört talas om :) Kul med kalas. Brorsan sa att de är 75 år, så han var ju "bara" 5 år ifrån :p

2008-05-21 @ 15:30:45
URL: http://cizzibellan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0