Torsdag 15/5

Jaha nu har den här dagen snart gått, jag har varit på Kubis och sagt hej i princip. Åkte där ifrån med moster och mormor ut till ICA Maxi för de skulle inhandlas lite presenter till lilla kusin Rebeca som fyller 7 år på söndag. Vi tittade oxå in en sväng på skopunkten för att se om dom hade något man ville ha. Gissa om jag hittade massor med skor *skratt* men de blev iaf ett par skor var, och som dom flesta vet så betalade vi bara för två par skor. Blev billigt 150 kr för ett par snygga sandaler tycker jag inte e fel. Sen bjöd mormor på lite mat, efter maten så hjälpte jag henne att "klä" hennes bänkskivor i köket med en film som ser ut som marmor. Jag blev INTE nöjd med resultatet, men mormor blev de. Jag e såååååå självkritisk när jag gör saker så de e hemskt.

Nu väntar jag på att Hasse ska åka från jobbet för andra gången ikväll *s* han ringde vid sex tiden och sa att han hade slutat,  jaha tänkte jag och sa inte så mycket mer om de. Hör hur han sätter sig i bilen och åker iväg vet inte hur långt han kom innan han säger att han har nog tittat fel på klockan. För han slutar ju klockan 7 *asg* så de va bara för lilla Hasse att snällt vända om och jobba lite till :)   Inte nog med de så fick Hasse lite smått panik förut när han ringde, när jag va hos mormor och grejade som bäste så ville han att jag skulle springa hem och leta förlovningsringen, han visste inte om han hade den hemma eller om han hade tappat den. Ojojoj...... min lilla yrboll hade den som tur va vid sängen hemma, om han kunde lära sig att sova med den så skulle han inte glömma att ta på sig den på morron.
Ja inte lätt att vara dement, puss på dig älskling *asg*  man har inte tråkigt med dig heller :)

Sitter nu och väntar på att Mia ska ringa.....

Ha de gott!

Kommentarer
Postat av: Eva

Hahaha!!! Brorsan är ju t.o.m. värre än mig. :) Var de ingen som undrade varför han stack tidigare o vad sa dom när han kom tillbaka? :-D

2008-05-16 @ 06:51:32
URL: http://cizzibellan.blogg.se
Postat av: Kusin Therése

Men inte visste jag att du var förlovad, grattis!! Nu är det en vecka kvar innan vi kommer till Sundsvall. Hur ska vi göra med presentkortet, ska jag, du eller Yvonne fixa det? Har varit och handlat saker till farfars bok så nu är jag snart igång med den oxå!

2008-05-16 @ 13:10:25
URL: http://tessans.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0